Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 8 april, 2013

Jag känner att min träning är på G och det är jag så himla glad över.

Denna vecka ska jag träna imorgon och sedan tänkte jag att jag skulle ta o kolla om min PT ev kanske hade någon tid över på onsdag. Då åker jag nog till jobbet kanske och sen åker jag hem tidigare för o träna.
Jag väntar ju min mens snart så det hade varit skönt att haft en PT-gång innan det sätter igång för jag vet att jag inte gillar att träna då. Sedan ska jag i nästa vecka vara borta tisdag-torsdag och vet inte hur jag får till det med PT-träff. Skönt att ha det denna veckan istället. Då kan jag ta egen träningssida när jag har möjlighet istället.

Jag har faktiskt också duschat en gång på gymet. Det var förra veckan efter lunchzumban. Det var inte så mkt folk men jag snabbade mig allt jag kunde och jag tyckte inte att det var lätt.
Förhoppningsvis blir det bättre o bättre ju längre tiden går.

Det känns – jag är på G nu och väldigt nöjd med att vara igång med träningen!

Hur har ni det med träning?

Read Full Post »