Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 10 september, 2017

Vägning

Jag tog ett snabbt beslut förra veckan när min mamma blev dålig att nu får det minsann vara slut på detta. 

Jag trodde att jag låg någonstans mellan 130-140 kg men det visade sig att det var ännu värre faktiskt.

Vägning: Förra söndagen 3/9-17 stannade vågen på 143.4 kg vilket är sinnessjukt egentligen. Jag kan inte fatta att jag har låtit det gå så långt egentligen och det är inte konstigt att min kropp mår dåligt. Nu lämnat jag det gamla och ser framåt.

Framåt: Däremot var det ju så att jag kände att nu behöver jag göra nåt för att jag inte ska dö på kuppen och kanske är det så att det är en känsla som jag behöver. Jag var så uppsvälld så ganska mycket av den vikt jag tappat denna vecka tror jag att jag har haft i vätska o som försvunnit men oavsett vad så är det kilon som funnits i kroppen. 

Dagens vikt: idag 10/9 2017 ställde jag mig åter på vågen. Ska försöka ha söndagar som vägningsdag och då visade vågen idag 139.6 kg istället. Jag är mycket tacksam o glad. 

3/9: 143.4 kg

10/9: 139.6 kg

Totalt: -3.8 kg

Read Full Post »