Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 7 september, 2017

Vad fort det kan gå…

Livet kan ändras fort o så är det här just nu. Från det att jag förra gången skrev här o var peppad o övertygad om att jag skulle gå över på lchf för stt det var bäst så har jag själv varit orolig i kroppen o övervägt lite till. Jag har nämligen känt att jag haft betydligt mycket mindre ork den senaste veckorna (innan dess att alla mina viktminskningstankar startat på riktigt) vilket gjort mig lite orolig. Jag har svettats mer, andats tyngre o känt mig helt uppsvullen. Jag har inte velat gå o kontrollera det utan tar tag i vikten så hoppas vi att det blir bra så! Det är liksom inte imorgon det ska göras utan igår så NU… 

Min mamma har däremot hamnat på sjukhus o ligger på hjärtmedicin. Jag vet med mig själv att jag också hamnar där igen om jag inte skärper mig så nu är det stopp på det där onödiga ätandet. Denna vecka har jag inte haft matlust överhuvud taget så det är ett under att jag bara ätit något kan man väl säga. 

Jag tror att det därför kommer bli att jag går över till modifast istället.  För att jag ska få i mig det somjag  behöver i varje fall. Här är mina intag för de senaste dagarna o jag medger det ser ibte vidare bra ut. 

Tisdag 5/9:

  • 1 macka m leverpastej (7.30)
  • 1 kaffe (7.30)
  • Kycklinggryta (lchf), vatten, kaffe 12.00
  • Yttepyttebit banankaka (12.30)
  • Fil 4 dl, vatten 3dl (20.00)

Onsdagens 6/9 intag var:

  • 1 grov rågmacka med leverpastej t. Frukost (7.30)
  • 1 kopp kaffe (7.30)
  • 1 kopp kaffe (9.00)
  • 1 glas vatten (17.30)
  • Korvgryta (lchf), vatten, kaffe (18.00) 

Intag idag 7/9 är:

  • Vatten, värktablett, d-vitamin (7.00)
  • 1/2 kopp kaffe (8.00)
  • 1/2 grov rågmacka med leverpastej t. Frukost (8.00)
  • 1 glas vatten (10.00)
  • 1/2 grov rågmacka med leverpastej (13.30)
  • 1 nektarin (14.15)
  • 1 grov macka m leverpastej t. Eftermiddagen (15.15)
  • Kvällsmat: Fil 2dl, Crabsticksbitar, vatten (18.00)
  • 1 Modifastpudding (20.30)
  • 1 glas vatten, värktablett(22.30)
Read Full Post »